۲۰ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۰

بحرینی‌پور در گفتگو با مهر:

بیمارستان 96 تختخوابی کنگان دیگر جوابگو نیست

بیمارستان 96 تختخوابی کنگان دیگر جوابگو نیست

کنگان - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان گفت: بیمارستان 96 تختخوابی کنگان پاسخگوی نیازها نیست و باید تجهیز شود.

احمد بحرینی پور در حاشیه بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی بندر کنگان با تاکید بر لزوم توسعه و گسترش فضاهای درمانی در شهرستان کنگان، به خبرنگار مهر گفت: بیمارستان 96 تختخوابی کنگان با افزایش روز افزون جمعیت به دلیل حضور ضنعت عظیم نفت، گاز و پتروشیمی دیگر جوابگو نیست.

وی افزود: پیش از این حجم کاری بیمارستان کنگان با توجه به سرعت کم رشد جمعیت شهرستان کنگان در همین حد پیش‌بینی شده بود که در حال حاضر این معادله به دلیل حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در منطقه و به تبع آن وجود نیروهای این شرکت‌ها به هم خورده است و باید راهکاری جدی و جدید برای حل این مشکل ارائه شود.

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان افزود: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان برای ارائه خدمات مطلوب نیاز به امکانات روز و تجهیز با جدیدترین دستگاه‌های پزشکی دارد.

وی در ادامه پس از بازدید از بخش اطفال(کودکان بستری شده) به خبرنگار مهر گفت: نگاه دقیق و موشکافانه به نیازهای کودک و ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه در کانون خانواده برای شکوفایی استعدادهای آنان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

بحرینی پور خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به مشکلات این بیمارستان شد و بیان داشت: متولیان امر باید برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه داشته باشند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

وی تصریج کرد: درمان یکی از موضوعاتی است که همه مردم با ان سر و کار دارند و کمبود فضاهای درمانی می‌تواند مشکلاتی را برای مردم ایجاد کند.

کد خبر 1717402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha